2010年7月1日 星期四

一雙金鞋子

哈哈哈~~未來奶奶送了我一雙高跟涼鞋,舒服得不得了謝謝!
MILLIES的高跟鞋~我對"豆腐腳"穿甚麼鞋,都會磨損腳跟...這對鞋,很舒服的。

原價$999貴喲~~~自己就捨不得買了,,,不過未來奶奶說,她有折,半價就買到
紫色披肩~又係未來奶奶送的~~紫色手鐲,一回家,就見到,原來是YELLOW跟HONEY送的。



7 則留言:

  1. 對鞋真係好靚呀....
    未來奶幻好錫你呀....
    羨慕羨慕......^^

    回覆刪除
  2. 嘩, 你未來奶奶好錫你啊, 真幸福呢~~~
    btw, 金鞋可以怎配襯呢? 我常常都想買金/銀的鞋子, 但不懂如何配呢~~

    回覆刪除
  3. 鞋子很美呀!
    未來奶奶咁錫你,你一定好乖女<3

    回覆刪除
  4. @果醬小姐
    ^^係呀!我好鐘意..嘻嘻~

    回覆刪除
  5. @Re:歡樂滿becca
    係呀..佢真係好錫我嫁..買啦買啦..其實,都冇咩特別去襯,我都係著裙同埋短褲~~^^

    回覆刪除
  6. @DAIDAI
    多謝!!!嘻嘻!!!我緊緊係乖啦~

    回覆刪除