2010年9月21日 星期二

日本帶回來的手信

^__^又到了每月旅行一旅行時間。上星期未來奶奶從日本旅行,玩了一個星期。開心晒啦~~


我們有幸她給我們帶回來的手信。


我也好想去日本!!!!!




薰衣草味的"白之戀人"。





薰衣草藥用"口古口臣",她知道我常常睡得不好..特意買這個,希望我睡個好覺!好細心^_^





這個手機繩,是她去"熊出沒"那裡買的,她說,知我喜歡熊仔...而這個熊仔手手腳腳都可以"郁"知我一定會喜歡,特意買給我的。^__^真開心...

它就掛在我部i phone4度吧!!

3 則留言:

  1. 真係羨慕你有個好99......
    我99激少我一陣都唔得,
    早兩日又激我.....><

    回覆刪除
  2. @o@...佢又點驚親你喲~~?^__^

    回覆刪除
  3. HAHA~~可能大家D性格都有點相似吧~~
    有時候,佢都會話亂咁周圍擺野..
    好似/. \阿媽咁...
    嘿~不過,D阿媽都係咁嫁啦~~

    回覆刪除