2011年5月24日 星期二

從未試過。不過係我一直想試的。

今天敗了一個水藍色包包。


很MINI的。大愛^__^


個鎖可以開嫁。可愛麼?




今日心血來潮,走左去剪髮。



髮型師問我。想點剪?



我話,剪短就可以了。夏天。我想清爽些。;)
結果…

真的很短。長這大,第1次短髮。感覺還好丫...是我心裡一直想試的髮型。


哼!可惜calvin不懂欣賞,他說太短了吧???(其實,他是喜歡女孩子留長頭髮的。) XP


2 則留言:

  1. 都唔係好短~ 只要是美女長髮短髮都美的啊~!

    回覆刪除
  2. 都唔係好短 呀 !!
    起碼唔夠我 短 !!!

    回覆刪除