2011年6月28日 星期二

敗了敗了,,,

今日雖然黃雨,不過,都無損我去"敗家"之心... ...哈哈~~
好耐冇買衫了... ...女人嘛一買野...就忘我境界XD...!

看看我的戰利品!!!


橙色毛外套~~>我覺得幾著落去幾舒服,唔會"吉肉"簿得黎又夠暖,岩晒我D怕凍人。
價錢都OK! $109。




最近愛上芥末黃呢隻色,雪紡質地好舒服!喜歡肘口位,岩岩為遮到手臂位^3^
呢件好似$200左右,不過D CUTTING又真係幾靚既...最終都敗下了XD


哈哈~~又係綠黃色。超超修腰,沒想到穿出來效果還不錯~~
肘口位有個蝴蝶結~~又一可遮手臂!
呢件同對上一件同一家店買..也是$~200


哈哈~~又一雪紡上衣,呢件,我覺得好抵...$59,質地真係好舒服!!再加打底係入面都唔會覺得熱!GOOD!!!


又一雪紡裙褲。對~又是裙亦是褲!好處是,防走光^^
呢件MADE IN JAPAN 最貴呢件$240//.\//



這款今季大熱!!臨走時,竟然俾我遇到..最愛的黃色,穿上原來真係幾舒服,

腳跟位加多左防損布,行幾耐都唔怕啦。

而且$119..真的好難忍手!!!


今次大血拚...真的好開心...差不多成半年冇自己去買衫逛街了。一次過可以買番晒XD


沒有留言:

張貼留言