2010年10月30日 星期六

給雙手護膚*3*

Crabtree & Evelyn

呢個牌子相信大家都唔會陌生。一定會用過它的hand cream body lotion等等

最近天氣乾燥!係時候要幫雙手做個簡單既護膚吧~一定少不了,呢個Gardeners Hand Recovery

護手精華鹽!

雖然,只係,表面好似一簡單洗手既程序。

不過!它包含的海鹽,牛油樹脂,薰衣草油同燕麥片等等混合一起,讓你洗手的過程中。那層"油"會形成保護令24小時都滋潤你雙手。

用法很簡單!


一個簡單既護手程序只需60秒。就完成!

"吱"少少其實,已經很足夠。我"吱"多左!扛=@^@=
其實,本身,它主要既成份有油嘛,所以會有少少油味的。雖然,我覺得怪怪的那味道怪怪。不過,洗完手,就沒問題啦~

"吱"完之後,按摩雙手,大約60秒~
你會feel一粒粒,那是海鹽。磨沙雙手,令皮膚更幼滑!

之後,可加少少水,再"磨"

看見了吧??原來是透明的。開始乳化了。
然後,沖水!

抹乾~最後,作日常擦cream護手程序!搞掂!


用後感︰按摩雙手時,很喜歡,它那一粒粒的海鹽。程序完成後。你真係會feel到雙手滑左!
不過,有少少不足之處。有些人可以會喜歡它那個味道,不過,我個人就不太喜歡。但,仍是可以接受的。
不過 ,個人認為Crabtree & Evelyn 的lotion/cream香味,有些我不太"習慣"那味道,但不能否認,它的lotion ,hand cream一定是我至愛!滋潤得黎又唔油!
價錢好像100g $235
可以用好久,因為,只是秋冬,乾燥季節才用
一星期才用上2/3次。還不賴吧!

2 則留言:

  1. 我都有用護手精華鹽....
    我用玫瑰味......好香.......^^

    回覆刪除
  2. @jam
    第二朝雙手都仲係好滋潤。ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

    回覆刪除