2010年11月4日 星期四

*天氣凍凍

天氣轉得好快***番到屋企。已經15度*0*
工人姐姐細心地拎左對早前auntie送的毛毛鞋出黎,暖晒。

雙腳好乾燥,痕痕~姐妹們多d擦cream呀!!


順手拎埋件*毛巾睡袍 出來~~
沖完涼。唔好冷親喲。

p\s老闆特登買左2個生日蛋糕同d同事同我慶祝!!!多謝老闆&同事。你地對我真係好好^3^

4 則留言:

  1. 生日快樂呀......
    祝你日日都開開心,事事順順利利.....
    身體健康,快高長大........^^

    你有工人姐姐.......
    太幸福喇.....
    我由細到大都冇工人姐姐照顧.....
    自己照顧自己.......
    依家仲慘到自己做工人姐姐.......><

    回覆刪除
  2. HAPPY BIRTHDAY~~~
    祝美艷動人
    青春常註
    工作愉快賺多d

    件睡袍好靚,我o係屋企著得好求其核突架...hahahaaa

    回覆刪除
  3. @JAM
    多謝喲~~~不過生日落雨/. \
    嘻嘻。我AUNTIE又係同我講呢句"快高長大"XD
    我由細到大都冇工人姐姐嫁...係住係度先有工人姐姐咋~~好多野都要自己做^___^

    回覆刪除
  4. @DAIDAI
    多謝呀DAIDAI~~
    哈哈~~件睡袍係CALVIN送的。雖然粉紅色不是我杯茶。不過,佢送既我一樣都鐘意。對鞋就AUNTIE送嫁..岩岩好一SET!^__^

    回覆刪除