2010年11月24日 星期三

冷VS毛

天氣,又開始涼了些...

就黎到CHRISTMAS啦~~即係話,他的生日又即近了...

最近,我在想,送他甚麼好了??

嘻嘻,

就發現了這個..
~~>多謝JAM小姐...
教我如何去尋找"毛冷專門店"非常感激!

其實,我既手作...不算太好...不過不失啦~~

不過,講到"織冷"呢家野呢.... ....我已經放下好久... ...

盡力而為啦~~。希望到時你不要太嫌棄就好啦!

最近很興"毛物"

我也蠻喜歡"毛物"

BOOT,,,褸都有毛毛... ...不期然。我又留意有毛毛的包包

最後敗得這件

毛物包XD 在2間不同店舖都發現有2隻色。啡X灰

灰色似乎比較易襯,但啡色難求~~
最後還是選了..這個!

1 則留言:

  1. 唔好客氣啦.......

    俾心機織呀.........

    星期六見......^^

    回覆刪除