2009年8月1日 星期六

它讓我遇上它~

最近愛上了它,太神奇了。。。

之前看了圓圓係個blog裡介紹Max Factor全新系列的FALSE LASH ETTECT既Mascara

它讓我遇上~之前聽介紹的時候,已經想擁有它,沒想到,真得讓我遇上,

之前已經聽說過它的大名..聽說『將不可能變成可能,從此就不需要使用假眼睫毛』。就是這句話讓我心思思。

而且,價錢都好合理~值得一試 :redface2:

DSCF7340.jpg

原來比起,其他大型的刷頭,它擁有更多,排列更緊密的刷毛,利用嶄新的Liquid LashTM formula,

可使,睫毛的根部變得濃密,營造整體的豐盈外,更可使睫毛柔軟,最重要的輕輕一掃,根根分明,不會黏結在一起!!!

今日終於一試,真係好good,無諗過,呢支mascara真係可以做到好似『假眼睫』既效果。

我以後有比賽時,就唔洗再黏假眼睫毛了!!它一共有3個色︰黑色,啡色(黑&啡色有防水),藍色(防油)

就連Calvin媽咪,都話呢支mascare好用,有別於其他既mascara,最重要係唔會『黏住一舊舊』好易handle得到。塗上去也很自然~

一d都唔『假』。

於是KYOKO就用右眼試用︰

step1︰我先用睫毛夾,夾一夾眼睫毛先..

DSCF7458.jpg

step2︰開始輕輕掃上第一層

DSCF7444.jpg

已經開始見到見到效果了~

我用既係防油既藍色,如果覺得隻色唔夠明顯可以再掃深少少。

DSCF7445.jpg

而家明顯見到係藍色了。

DSCF7448.jpg

最後可以再輕輕用睫毛夾,夾一夾眼睫毛。

完成 :happyface:

沒有留言:

張貼留言