2009年8月16日 星期日

遠方來的手作手信。

昨天,跟calvin& auntie去了聖堂的彌撒。我們遲到了很多= =要auntie幫我們『霸位』真不好意思呢,,

去完了,就同Calvin番屋企..撐台腳^^哈哈,俾工人姐姐笑死..

工人姐姐︰哥哥同姐姐想食乜野?

cal︰有咩食?

工人姐姐︰仲有我地成日食個d :jpighead:

cal︰ :confused2: 姐係咩?(= =? :anger: 想打人)

KYOKO︰我地成日食個D? :dizzy: (撈麵? :mw: )

N分鐘之後..

工人姐姐拎左一盒壽司出黎…

CAL & KYOKO :biggrin2: :dizzy: 哦… …

auntie岩岩參加完越南之朝聖團番黎…

帶左好多聖像番黎,琴晚聽她講..都好開 :jheart:

嘻嘻,我都有手信..

DSCF7590.jpg

2個都係手造的。

左邊的是庇護公場的人做的,右邊的係鏡..圖案是貝殼製的..越南的特色

DSCF7591.jpg

來自遠方的手信…
帶住聖潔的心,來到我手中…慰藉這幾天的不安…

這,沒有妒忌沒有猜疑,造物的人都是以純潔的用心,制造這份小小心意,

藉著告訴人..就算我不是個正常的人..我也可以造出一樣美麗的東西,有人會懂得欣賞!

願…與你們的心靈同在

沒有留言:

張貼留言